Z dużą przyjemnością przedstawiamy naszą nową serię wydawniczą: „Kultura medialna i komunikacja społeczna”.
Seria powstała dzięki zaangażowaniu pracowników Instytutu Komunikacji Społecznej i Mediów UKW, jest przestrzenią ich współpracy i miejscem publikacji prowadzonych badań.
Pomysłodawcą, twórcą oraz redaktorem naukowym serii jest dr Anna Garczewska.
Niniejszą serię patronatem naukowym objął Dyrektor Instytutu prof. Radosław Sajna-Kunowsky.
Opracowaniem redakcyjnym tomów w serii zajmuje się dr Katarzyna Wodniak.
Pierwsze dwa tomy współredaguje prof. Piotr Siuda.
W dwóch pierwszych tomach ukazały się teksty m.in. dr. Andrzeja Kmiecika oraz mgr. Krzysztofa Chmielewskiego.
Serdecznie gratulujemy naszym pracownikom!
Seria obejmuje zagadnienia z zakresu komunikacji społecznej i różnych aspektów funkcjonowania mediów, technologii informacyjno-komunikacyjnych, kultury medialnej, ludologii.
„Kultura medialna i komunikacja społeczna” ukazuje się nakładem Wydawnictwa UKW.
Więcej informacji: TU