Listopad obfitował w dużą aktywność konferencyjną zespołu Katedry Badania Gier i Technologii Informacyjnych.
18 listopada Miłosz Markocki oraz Krzysztof Chmielewski uczestniczyli w Toruńskiej Konferencji Groznawczej zorganizowanej przez Instytut Nauk o Kulturze UMK. Doktor Markocki jako keynote speaker wygłosił wykład otwierający pod tytułem Game narrative framework vs player narrative - jak powstają historie w grach. W panelu eksperckim wystąpił Krzysztof Chmielewski, przedstawiając zjawiska i zagadnienia związane z tworzeniem i produkcją gier z perspektywy praktycznej.
Péter Makai w dniach 17-19 listopada przebywał w Monachium, gdzie uczestniczył w Międzynarodowej Konferencji Playing the Field III. Video Game Ecologies & American Studies. Pan Doktor przedstawił referat Cardboard Climate and Digital Disasters: Connecting Board and Computer Game Narratives of Climate Change. Publikacja pokonferencyjna ukaże się w książce wydanej przez wydawnictwo DeGruyter.
W dniach 2-5 listopada Piotr Siuda uczestniczył w konferencji Internet Research conference (AOiR 2022) w Dublinie. Konferencja organizowana była przez towarzystwo Association of Internet Researchers, a odsetek akceptacji wystąpień wynosił 50 procent. Piotr Siuda wygłosił referat razem z Magdaleną Plutą (Wydział Pedagogiki UKW) pod tytułem Cancer on TikTok–Evaluating Online Self-Disclosure Using Directed Content Analysis and In-depth Interviews. Abstrakt ukaże się w materiałach konferencyjnych AOIR (20 punktów), a artykuł w jednym z prestiżowych czasopism Towarzystwa.