Instytut Komunikacji Społecznej i Mediów

Projektuj gry – przecieraj szlaki, wyznaczaj trendy. Studiuj Humanistykę 2.0 na UKW

Aby bardziej rozbudzić w Was pasję i dać innowacyjne możliwości rozwoju, humanistyka została zaktualizowana!

Najlepszy kierunek na przyszłość

Humanistyka drugiej generacji to nowoczesny kierunek, który łączy ze sobą dwa światy – humanistykę i technologię. To idealne studia dla geeków komputerowych o zacięciu humanistycznym. Studiowanie tego kierunku, pozwala przede wszystkim na wykształcenie umiejętności takich jak badanie, monitorowanie, analizowanie, tworzenie, gromadzenie i pomnażanie zasobów wirtualnej rzeczywistości.

Dlaczego warto?

Jest to kierunek zupełnie nowatorski, unikatowy w skali ogólnopolskiej, który uczy umiejętności niezbędnych do sprawnego poruszania się po współczesnym świecie. Absolwenci są przystosowani do rozumienia obecnego świata, jak i tego, który dopiero nadejdzie – mówi mgr Marta Tymińska, starszy wykładowca humanistyki 2.0.

Kilka słów o GAMEDECU

Studenci specjalizacji GAMEDEC zagłębiają się w tajniki gier. Uczą się m.in. o animacjach w 3D czy konstruowaniu fabuły. Wszystko po to, aby samodzielnie projektować gry na wielu platformach – planszowe i karciane; Larp i narracyjne RPG; gry miejskie i ARG; literaturę interaktywną i gry wideo. - To unikalna oferta – od 2. do 6. semestru część zajęć nastawiona jest na pracę projektową, w dużej mierze we współpracy z branżą - dodaje mgr Krzysztof Chmielewski, starszy wykładowca na humanistyce 2.0.

- Polecam ten kierunek maturzystom, ponieważ jest przyszłościowy. Branża gier cały czas się rozwija i potrzebuje specjalistów. Studiując, mogę łączyć swoją wielką pasję do gier z nauką – zachęca Kamil Stróżyk, student II roku humanistyki drugiej generacji.

- Na GAMEDECU uczymy się wykorzystywać teorie w praktyce. Zapoznajemy się z teoriami wszystkich fabuł gier i dzięki temu, że znamy je na wylot, jesteśmy w stanie zaprojektować grę, która ciekawie łamie stereotypy – bo wiemy jak je łamać od podstaw. Kolejnym plusem są zajęcia z ludźmi z branży, którzy znają się na rzeczy i przekazują nam swoją wiedzę – zauważa Paulina Gęsiarz, studentka I roku humanistyki 2.0.

Natalia Stechnij, Natalia Rozwadowska, Weronika Stosik, Karolina Zajączkowska