Szczegółowych informacji na temat studiów udziela:
e-mail: piotr.siuda@gmail.com
Instytut Komunikacji Społecznej i Mediów
Rekrutacja trwa do 15 października każdego roku akademickiego.
Czas trwania: 2 semestry, zjazdy odbywają się w soboty i niedziele.
Koszt uczestnictwa to 2250 PLN za semestr; 4500 PLN za całość studiów. Uwaga – zniżka dla absolwentów UKW – 1999 PLN za semestr. Opłatę można uiścić jednorazowo lub w czterech ratach zgodnie z obowiązującym na uczelni harmonogramem opłat czesnego.
Informacje ogólne
Zachęcamy do odwiedzenia dedykowanej strony studiów: http://iukw.pl. Studia „Marketing internetowy i e-biznes” mają praktyczny charakter. Zajęcia prowadzone są przez pracowników różnych firm z branży internetowej, specjalistów od e-marketingu czy badań rynkowych. Dodatkowo zespół wykładowców uzupełniają doświadczeni akademicy specjalizujący się w zagadnieniach konsumpcji, socjologii i psychologii internetu. Podczas zajęć warsztatowych i laboratoryjnych słuchacze mają okazję nabyć „twarde” umiejętności związane z narzędziami, procedurami i technikami marketingu sieciowego. Zdobyta wiedza jest doskonalona podczas przygotowywania projektów marketingowych. Forma prowadzenia zajęć jest jednak zróżnicowana i obejmuje także wykłady, co gwarantuje atrakcyjną i wartościową różnorodność dydaktyczną.
Zapraszamy na:
dedykowaną stronę studiów: http://iukw.pl,
stronę rekrutacyjną: https://www.studiapodyplomowe.ukw.edu.pl/kierunek/marketing-internetowy-e-biznes/ .
Ogólne cele studiów
Proponowane studia dotyczą e-biznesu, czyli jednej z najżywiej się rozwijających dziedzin gospodarki. Studia są w szczególności sprofilowane na innowacyjny i coraz istotniejszy w działalności wszelkich przedsiębiorstw marketing internetowy.
Ogólnym celem studiów jest przygotowanie do prowadzenia działalności e-biznesowej oraz gruntownego wykorzystywania najnowszych narzędzi e-marketingowych. „Biznesowo-narzędziowy” wymiar kształcenia uzupełnia psychologiczno-socjologiczne spojrzenie na współczesnych konsumentów internetowych, a także poznanie prawno-ekonomicznego wymiaru sieci.
Absolwent „Marketingu internetowego i e-biznesu”:
- Potrafi analizować otoczenie biznesowe firm internetowych.
- Zna tajniki współczesnego marketingu tradycyjnego i sieciowego.
- Wie, jak połączyć techniki e-marketingowe z podejściami tradycyjnymi.
- Wie, jak prowadzić biznes online i jak wystartować z tak zwanym start-upem.
- Jest świadomy prawnych i ekonomicznych pułapek czyhających na przedsiębiorców internetowych.
- Sprawnie obsługuje narzędzia Google (na przykład Google AdWords czy Google Analytics).
- Wie, jak skutecznie promować i sprzedawać przez Facebooka.
- Wykorzystuje w pracy marketingowej inne social media: Google+, Twitter, Instagram, Tumblr itd.
- Potrafi pozycjonować strony internetowe.
- Prowadzi kampanie e-marketingowe i sprawdza ich zasięg oraz skuteczność.
- Prowadzi badania konsumentów w internecie.
- Zna zasady tworzenia użytecznych i przyjaznych użytkownikowi serwisów oraz narzędzi sieciowych.
- Potrafi wykorzystywać technologie mobilne w marketingu.
- Jest świadomy psychologicznych podstaw zachowań konsumentów i umie zastosować różne socjotechniki sprzyjające sprzedaży.
- Wie, w jaki sposób biznesowo wykorzystać siłę tak zwanych społeczności wirtualnych.
- Umie dobierać właściwe narzędzia e-marketingowe do konkretnego rodzaju biznesu.
- Swobodnie porusza się w świecie technologii IT i zna charakterystyczny dla nich język.
Studia „Marketing internetowy i e-biznes” mają praktyczny charakter. Zajęcia prowadzone są przez pracowników różnych firm z branży internetowej, specjalistów od e-marketingu czy badań rynkowych. Dodatkowo zespół wykładowców uzupełniają doświadczeni akademicy specjalizujący się w zagadnieniach konsumpcji, socjologii gospodarki, socjologii i psychologii internetu. Podczas zajęć warsztatowych i laboratoryjnych słuchacze mają okazję nabyć „twarde” umiejętności związane z narzędziami, procedurami i technikami marketingu sieciowego. Zdobyta wiedza jest doskonalona podczas przygotowywania projektów marketingowych. Forma prowadzenia zajęć jest jednak zróżnicowana i obejmuje także wykłady, co gwarantuje atrakcyjną i wartościową różnorodność dydaktyczną.
Możliwości zatrudnienia
Studia polecane są osobom chcącym pracować w:
- przedsiębiorstwach internetowych,
- dziale marketingu dowolnej firmy,
- firmach z branży e-commerce,
- agencjach reklamowych, interaktywnych, PR oraz w domach mediowych,
- portalach internetowych,
- firmach z branży telekomunikacyjnej.
Warto podkreślić, że powszechność internetu oraz jego rosnące znaczenie powodują, że wiedza, umiejętności oraz kompetencje zdobyte na studiach można wykorzystywać także w innego rodzaju firmach oraz pracując na różnorodnych stanowiskach.
Przedmioty
Współczesny marketing i PR
Współczesny konsument – analiza socjologiczna
Biznes internetowy – modele i strategie
Krajobraz dzisiejszego polskiego internetu
Użyteczność i dostępność serwisów internetowych
Pozycjonowanie stron internetowych (Search Engine Optimization)
Psychologia sprzedaży w internecie
Marketing w social media
Wykorzystanie narzędzi Google
Performance marketing
Zarządzanie projektem
Etyka w biznesie internetowym
Prawne uwarunkowania marketingu w internecie
Język internetu a marketing internetowy
Socjologia internetu
Technologie mobilne w marketingu
Facebook – kampanie reklamowe
E-mail marketing
Metody badań w internecie
Content marketing – budowanie treści w internecie
Analityka sieciowa i pomiar efektywności e-marketingu
E-commerce – zakładanie własnego sklepu internetowego
Wymagane dokumenty |
|