Instytut Komunikacji Społecznej i Mediów
Studia Podyplomowe Nowe Media w Sporcie Studia Podyplomowe Nowe Media w Sporcie

Studia Podyplomowe Nowe Media w Sporcie

Informacja o Kierunku

Organizator
  • Instytut Komunikacji Społecznej i Mediów
Kierownik
  • dr Katarzyna Domańska
Czas trwania
  • 2 semestry, zajęcia odbywają się co dwa tygodnie w soboty i niedziele
Liczba słuchaczy
  • 20
Koszt uczestnictwa
  • 1 900 zł za semestr. Opłatę można uiścić jednorazowo lub w czterech ratach zgodnie z obowiązującym na uczelni harmonogramem opłat czesnego.
Kontakt:

Piotr Grenda
Instytut Komunikacji Społecznej i Mediów, Katedra 
Tel. (52) 32 66 435 e-mail: grendap@ukw.edu.pl


Informacje ogólne

Studium przygotowuje do pracy w zakresie projektowania i przekazu treści w nowych mediach, pełnienia funkcji sportowego rzecznika prasowego. Kształci kompetencje z zakresu wykorzystania technologii informacyjnych, digitalizacji dokumentów, wizualizacji informacji, brandingu, e marketingu.

Absolwenci mogą podjąć pracę w klubach sportowych, związkach sportowych, instytucjach powiązanych ze sportem.

Studium jest przeznaczone dla absolwentów studiów magisterskich i licencjackich. Przygotowuje do pracy w charakterze menadżera sportu organizatora imprez sportowych, zarządzającego mediami podczas imprez sportowych. Kształci umiejętności: przygotowania kampanii Public Relations, budowania wizerunku i marki instytucji i wydarzenia sportowego, podejmowania działań w zakresie promocji i reklamy oraz media relations.

Zajęcia prowadzą doświadczeni pracownicy UKW, profesjonaliści, eksperci zakresu sportu, pracownicy instytucji, klubów i związków sportowych. Większość zajęć odbywa się w formie warsztatowej i hybrydowej.

Umiejętności:

  • przygotowanie kampanii reklamowej,
  • kreowanie marki osobistej,
  • sprawnego komunikowania w organizacji i poza nią
  • networking i pozyskiwanie nowych klientów
  • techniki komunikacji
  • organizacji i przygotowywania imprez sportowych
  • podejmowania działań marketingowych
  • promocji instytucji w mediach
  • budowania marki sportowej
  • technik negocjacji
  • budowania relacji z mediami

wiedza dotycząca:

  • funkcji i zadań rzecznika prasowego
  • wizualizacji informacji
  • doboru narzędzi promocji
  • pozyskiwania sponsorów
  • zarządzania mediami
  • public relation
  • prawnych podstaw funkcjonowania instytucji, klubów i związków sportowych
  • poznania technik sprzedażowych, CRM
  • prawa autorskiego w digitalizacji
  • informacji i komunikacji w sporcie
  • budowania marki imprezy sportowej
  • webwriting w sporcie

Rekrutacja

Zapisy 
  • do 30 października każdego roku akademickiego
Wymagane dokumenty
  • odpis dyplomu ukończenia studiów I lub II stopnia
  • ankieta osobowa, którą kandydat wypełnia podczas internetowej rejestracji na stronie podyplomowe.ukw.edu.pl
Miejsce składania dokumentów

Sekretariat Instytutu Komunikacji Społecznej i Mediów,
ul. Szymanowskiego 3, p. 1.38
85-074 Bydgoszcz,

Dodatkowe informacje
  • O przyjęciu kandydata na studia podyplomowe decyduje zasada kolejności zgłoszeń.
Kontakt

Piotr Grenda
Instytut Komunikacji Społecznej i Mediów, 
Tel. (52) 32 66 435 e-mail: grendap@ukw.edu.pl


PROGRAM PRZEDMIOTOWY

  • Architektura informacji
  • Budowanie marki  sportowejMarketing i promocja w kulturze
  • Charakterystyka instytucji sportu – w otoczeniu prawnym
  • E-marketing
  • Funkcje i zadania rzecznika prasowego w sporcie
  • Komunikacja społeczna
  • Kreowanie marki osobistej personal branding
  • Narzędzia nowych mediów - warsztaty z Social media
  • PR w sporcie
  • Promocja eventów sportowych
  • Reklama w sporcie
  • Seminarium projektowe
  • Sponsoring
  • Techniki sprzedażowe, negocjacje,  CRM
  • Warsztaty z digitalizacji dokumentów
  • Webwriting w sektorze sportu
  • Wizualizacja informacji