Informacja o Kierunku
Organizator
- Instytut Komunikacji Społecznej i Mediów
Kierownik
- dr Katarzyna Domańska
Czas trwania
- 2 semestry, zajęcia odbywają się co dwa tygodnie w soboty i niedziele
Liczba słuchaczy
- 20
Koszt uczestnictwa
- 1 900 zł za semestr. Opłatę można uiścić jednorazowo lub w czterech ratach zgodnie z obowiązującym na uczelni harmonogramem opłat czesnego.
Kontakt:
Piotr Grenda
Instytut Komunikacji Społecznej i Mediów, Katedra
Tel. (52) 32 66 435 e-mail: grendap@ukw.edu.pl
Informacje ogólne
Studium przygotowuje do pracy w zakresie projektowania i przekazu treści w nowych mediach, pełnienia funkcji sportowego rzecznika prasowego. Kształci kompetencje z zakresu wykorzystania technologii informacyjnych, digitalizacji dokumentów, wizualizacji informacji, brandingu, e marketingu.
Absolwenci mogą podjąć pracę w klubach sportowych, związkach sportowych, instytucjach powiązanych ze sportem.
Studium jest przeznaczone dla absolwentów studiów magisterskich i licencjackich. Przygotowuje do pracy w charakterze menadżera sportu organizatora imprez sportowych, zarządzającego mediami podczas imprez sportowych. Kształci umiejętności: przygotowania kampanii Public Relations, budowania wizerunku i marki instytucji i wydarzenia sportowego, podejmowania działań w zakresie promocji i reklamy oraz media relations.
Zajęcia prowadzą doświadczeni pracownicy UKW, profesjonaliści, eksperci zakresu sportu, pracownicy instytucji, klubów i związków sportowych. Większość zajęć odbywa się w formie warsztatowej i hybrydowej.
Umiejętności:
- przygotowanie kampanii reklamowej,
- kreowanie marki osobistej,
- sprawnego komunikowania w organizacji i poza nią
- networking i pozyskiwanie nowych klientów
- techniki komunikacji
- organizacji i przygotowywania imprez sportowych
- podejmowania działań marketingowych
- promocji instytucji w mediach
- budowania marki sportowej
- technik negocjacji
- budowania relacji z mediami
wiedza dotycząca:
- funkcji i zadań rzecznika prasowego
- wizualizacji informacji
- doboru narzędzi promocji
- pozyskiwania sponsorów
- zarządzania mediami
- public relation
- prawnych podstaw funkcjonowania instytucji, klubów i związków sportowych
- poznania technik sprzedażowych, CRM
- prawa autorskiego w digitalizacji
- informacji i komunikacji w sporcie
- budowania marki imprezy sportowej
- webwriting w sporcie
Rekrutacja
Zapisy
- do 30 października każdego roku akademickiego
Wymagane dokumenty
- odpis dyplomu ukończenia studiów I lub II stopnia
- ankieta osobowa, którą kandydat wypełnia podczas internetowej rejestracji na stronie podyplomowe.ukw.edu.pl
Miejsce składania dokumentów
Sekretariat Instytutu Komunikacji Społecznej i Mediów,
ul. Szymanowskiego 3, p. 1.38
85-074 Bydgoszcz,
Dodatkowe informacje
- O przyjęciu kandydata na studia podyplomowe decyduje zasada kolejności zgłoszeń.
Kontakt
Piotr Grenda
Instytut Komunikacji Społecznej i Mediów,
Tel. (52) 32 66 435 e-mail: grendap@ukw.edu.pl
PROGRAM PRZEDMIOTOWY
- Architektura informacji
- Budowanie marki sportowejMarketing i promocja w kulturze
- Charakterystyka instytucji sportu – w otoczeniu prawnym
- E-marketing
- Funkcje i zadania rzecznika prasowego w sporcie
- Komunikacja społeczna
- Kreowanie marki osobistej personal branding
- Narzędzia nowych mediów - warsztaty z Social media
- PR w sporcie
- Promocja eventów sportowych
- Reklama w sporcie
- Seminarium projektowe
- Sponsoring
- Techniki sprzedażowe, negocjacje, CRM
- Warsztaty z digitalizacji dokumentów
- Webwriting w sektorze sportu
- Wizualizacja informacji